București, 23 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noi actualizări legate de efortul continuu de a combate încercările de influențare existente pe platformă. Astfel, TikTok își extinde politicile cu privire la entitățile media afiliate statului și introduce un nou raport de transparență care se concentrează pe eforturile platformei de a elimina operațiunile de influență ascunsă. Aceste actualizări subliniază angajamentul companiei de a crea un spațiu sigur, lipsit de manipulare și influență din exterior.

Combaterea operațiunilor de influență într-un an electoral important

TikTok urmărește și elimină fără încetare conturile care încalcă regulile platformei pentru comportament fraudulos pentru a se asigura că videoclipurile și conturile pe care oamenii le urmăresc pe TikTok sunt reale. Pentru a identifica aceste rețele, TikTok investește resurse semnificative pentru a derula investigații tehnice de amploare luând în considerare surse publice și proprietatea informațiilor.

Pentru a oferi actualizări constante și detaliate privind operațiunile de influență ascunsă întrerupte de TikTok, platforma introduce un nou Raport de Transparență dedicat operațiunilor de influență ascunsă. De asemenea, compania adaugă noi informații privind operațiunile eliminate anterior care au încercat să reintre pe platformă folosind conturi noi. Noul raport va înlocui informațiile pe care în prezent TikTok le oferă trimestrial în cadrul Rapoartelor de Aplicare a Regulilor Comunității sale. Această raportare mai frecventă și mai detaliată va contribui creșterea nivelului de transparență legat de eforturile intense ale TikTok pentru a combate încercările de influență.

În primele 4 luni ale anului 2024, TikTok a întrerupt 15 operațiuni de influență și a eliminat 3,001 de conturi asociate. TikTok a descoperit că majoritatea acestor rețele încearcă să înfluențeze discursul politic în rândul audienței țintă, inclusiv în relație cu alegerile. De exemplu, TikTok a întrerupt o rețea care viza audiența din Indonezia înaintea alegerilor prezidențiale ale țării de la începutul acestui an și o altă rețea care viza Regatul Unit prin amplificarea artificială a narativelor legate de discursul politic local.

Extinderea politicilor pentru entitățile media afiliate statului

TikTok consideră că o parte esențială a creării unor experiențe autentice pe platformă reprezintă oferirea de informații despre contextul conținutului vizionat. TikTok lucrează deja cu experți independenți externi pentru a evalua conturile care aparțin entităților media afiliate statului și a eticheta corect atât conturile respective, cât și conținutul acestora, inclusiv reclamele, așa cum precizează politicile TikTok cu privire la entitățile media afiliate statului. Aceste etichete oferă comunității context esențial privind sursa informațiilor.

Acum, TikTok își extinde politicile privind entitățile media afiliate statului pentru a adresa în continuare conturile entităților media afiliate statului care încearcă să vizeze comunități din afara țării de origine pe subiecte care prezintă evenimente și situații globale curente. Atunci când platforma le identifică, conturile vor deveni neeligibile pentru recomandare, astfel că videoclipurile nu vor mai apărea în feed-ul For You. În plus, începând cu săptămânile următoare, dacă conturile vor realiza reclame pe platformă, acestea nu vor mai putea să se promoveze în afara țării în care au fost inițial afiliate. Aceasta reprezintă o măsură adițională pentru a împiedica conturile să încerce să vizeze comunități extinse pe subiecte respective. Modificările se aplică conturilor din toate piețele în care etichetele pentru entitățile media afiliate statului sunt disponibile. TikTok folosește o serie de informații pentru această evaluare, cum ar fi denumirea contului și limba în care creează conținut.

Noile actualizări au la bază eforturile îndelungate ale TikTok pentru a încuraja autenticitatea pe platformă. De la aplicarea politicilor ferme privind dezinformarea dăunătoare până la investițiile în competențele media ale comunității prin funcțiile din aplicație și campaniile educaționale, TikTok va continua să protejeze integritatea platformei, pe măsură ce încurajează comunitatea să creeze și să se bucure de conținut și interacțiuni autentice pe TikTok.

Despre TikTok

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.

https://www.tiktok.com/ro/

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post AOC lansează noul monitor destinat mediului profesional sau biroului de acasă: AOC Q27B3CF2
Next post Quickmobile.ro: Lider în tehnologie pe piața online în România