• Noul model LinkBuds S „Earth Blue” folosește un material care are la bază rășină reciclată, obținută din plasticul bidoanelor folosite pentru dozatoarele de apă
  • Doi dolari din prețul de vânzare al fiecărei perechi LinkBuds S vor fi donați pentru activități de conservare a mediului acvatic
  • Conexiunea Multipoint Bluetooth® este introdusă și ea pe acest model din seria LinkBuds, dar și pentru căștile WF-1000XM4, printr-o actualizare de software care va permite conectarea simultană a două dispozitive și comutarea fără întreruperi între ele.

LinkBuds S: o nouă frontieră în domeniul căștilor

 

LinkBuds S este un model care permite un nou concept de utilizare și care le oferă utilizatorilor tot ce e mai bun din lumile pe care vor să le exploreze. Sunt perfecte pentru a menține conexiunea cu lumea online, dar și cu cea offline întreaga zi, datorită designului ultra compact și ușor și a sunetului ambiental natural. Aceste căști combină conceptul inovator de sunet ambiental al modelului LinkBuds, care le permite utilizatorilor să interacționeze cu lumea din jurul lor, cu tehnologie de anulare a zgomotului de înaltă calitate ce le oferă ocazia să se concentreze doar asupra conținutului favorit, fără distrageri.

Noul model din gama LinkBuds integrează Adaptive Sound Control, o funcție inteligentă care ajustează setările de sunet ambiental în funcție de locația exactă a utilizatorilor, creând o experiență de audiție ideală. Pe măsură ce modalitățile de interacțiune cu sunetul se diversifică și se dezvoltă, cum ar fi experimentarea muzicii și a jocurilor cu ajutorul căștilor sau participarea la teleconferințe, Sony va continua să dezvolte seria LinkBuds și utilizările acestor modele cu aplicații ale altor companii partenere, pentru a asigura experiențe de audiție optime pentru clienți, menite să reflecte stilul actual de viață.

 

Noua culoare a LinkBuds S: „Earth Blue”

 

Modelul confortabil LinkBuds S va fi disponibil într-o nouă culoare, „Earth Blue”, ce va avea unele componente și porțiuni ale carcasei realizate din rășină reciclată, obținută din plasticul bidoanelor folosite la dozatoarele de apă. Materialul a fost dezvoltat de la 0 de Sony în căutarea unui nou design, cu scopul de a extinde potențialul de utilizare al materialelor reciclate provenite de la dozatoarele de apă și de a profita de proprietățile adezive ale acestora. Materialul rezultat, folosit pentru LinkBuds S „Earth Blue”, creează un model impresionant, unic, cu efect de marmură, fiecare produs în parte având un tipar diferit.

În plus, la fel ca restul modelelor din gama LinkBuds, nici un ambalaj al căștilor nu conține plastic, acestea  fiind realizate din materiale reciclate din piese de automobile, reflectând astfel angajamentul Sony de a reduce impactul produselor sale asupra mediului.

Sony Group implementează un plan pe termen lung pentru protejarea mediului, numit „Road to Zero”, care are ca obiectiv reducerea amprentei sale de carbon la zero, până în 2050. Ca parte a acestui demers, Sony a stabilit obiectivele pe termen mediu prin „ Green Management 2025”, care intră în vigoare din anul fiscal 2021, până la finalul anului fiscal 2025. Acestea vizează accelerarea eforturilor de conservare a mediului, cum ar fi introducerea materialelor de plastic reciclat, reducerea consumului de energie al produselor, eliminarea plasticului din ambalajele produselor mici nou proiectate și introducerea energiei regenerabile.

Programul de donații pentru susținerea activităților de conservare a oceanelor

Producția anuală de plastic a crescut de aproximativ 20 de ori în ultimii 50 de ani, în timp ce cantitatea produsă de plastic reciclat a rămas la aproximativ 9%. Sony va dona un procent din vânzările tuturor modelelor LinkBuds S către Conservation International (CI), un ONG internațional, care a lucrat în 70 de țări până în prezent, începând din 1987, și care încurajează comunitățile să aibă grijă, în mod responsabil și sustenabil, de natură și de biodiversitatea globală, pentru bunăstarea umanității.

Doi dolari din prețul de vânzare al fiecărei unități vor fi donați pentru a sprijini eforturile CI de conservare a oceanelor. Acest lucru înseamnă că fiecare achiziție va proteja aproape 58.824 m2 de ocean. O suprafață echivalentă cu aproximativ 47 de bazine olimpice, conform calculelor Conservation International.

„În natură, nimic nu se întâmplă în vid – poluarea într-un singur loc poate avea efecte asupra întregului ocean.” spune Anastasia Khoo, Chief Marketing Officer la Conservation International. „Poluarea cu materiale din plastic este o problemă în sine, dar joacă un rol esențial și în accentuarea altor presiuni cu care se confruntă deja oceanul, de la schimbările climatice la pescuitul excesiv. Oamenii depind de un ocean sănătos, iar eforturile de acest gen contribuie la atragerea fondurilor necesare și la creșterea gradului de conștientizarea și de implicare a consumatorilor.”

Funcția de conexiune Multipoint devine disponibilă

 

Toate modelele din seria LinkBuds vor primi o actualizare de software pentru a activa o nouă funcție ce va permite conexiunea Multipoint Bluetooth, care va face posibilă conectarea la două dispozitive în același timp. De exemplu, dacă ascultați muzică pe PC și primiți un apel telefonic, acesta va comuta automat către convorbirea telefonică, astfel că veți putea folosi funcția hands-free, fără să fie nevoie să schimbați manual conexiunea.

Toate modelele din seria LinkBuds vor primi o actualizare de software în noiembrie 2022 pentru a deveni compatibile cu conexiunea Multipoint Bluetooth, în timp ce căștile premiate WF-1000XM4 vor beneficia de funcția Bluetooth îmbunătățită în această iarnă.

 

Preț și disponibilitate  

 

Versiunea LinkBuds S „Earth Blue” va avea un preț de aproximativ de 899 lei, urmând să fie disponibile în Europa începând cu luna noiembrie 2022.

Despre Sony Corporation

Sony Corporation este o companie responsabilă pentru divizia Electronics Products & Solutions (EP&S) din cadrul Sony Group. Având viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și comunităților din întreaga lume, prin dezvoltarea tehnologiei și prin adresarea noilor provocări”, Sony va crea produse și servicii în zone precum home entertainment & sunet, imagistică și dispozitive mobile. Pentru mai multe detalii, accesați http://www.sony.net/

* Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are numeroase semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, liniște, fiabilitate și încredere.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post Perspectivele economice pentru 2023 mobilizează candidații tineri – aproape 600.000 de aplicări pe categoria de vârstă 18-24 de ani au fost înregistrate de la începutul lui septembrie și până acum
Next post Companiile care nu respectă legislația privind deșeurile primesc amenzi care pornesc de la 20.000 lei