București, 26 aprilie. Astăzi a început cea de-a 19-a ediție a Huawei Global Analyst Summit 2022 la Shenzhen, un eveniment hybrid ce reunește analiști din industrie, analiști financiari, lideri de opinie și reprezentanți media din întreaga lume, pentru a dezbate despre tendințele viitoare ale industriei și strategia de dezvoltare a Huawei.

În cadrul evenimentului, Ken Hu, președintele rotativ al Huawei, a discutat despre inovare și construirea unei lumi inteligente mai ecologice. „Vom consolida abordarea noastră față de inovare, vom echipa toate industriile pentru a deveni digitale și inteligente și vom ajuta la construirea unei lumi cu emisii scăzute de carbon”, a spus Hu. „Acestea sunt prioritățile în viitoarea noastră dezvoltare.

Mai jos este un rezumat al acestor trei inițiative.

Ken Hu la HAS (1)

Inovare constantă și promovarea industriei:

În ceea ce privește conectivitatea, Huawei continuă să ghideze industria înainte. Viziunea companiei este de a susține conexiuni de 10 Gbps oriunde cu 5.5G și F5.5G, următoarele evoluții în rețelele wireless și fixe. Împreună, acestea vor sprijini o gamă mai largă de cerințe de rețea de nișă, inclusiv o experiență mai captivantă în locuințe, precum și latența scăzută și fiabilitatea ridicată necesare pentru scenariile de control industrial.

În ceea ce privește calculul, Huawei redefinește arhitecturile de sistem pentru noduri individuale, software de bază și centre de date, într-un efort de a crește semnificativ performanța sistemului și eficiența energetică.

În serviciile de cloud, Huawei construiește MetaStudio, o conductă de conținut digital end-to-end bazată pe cloud, care va accelera foarte mult producția de conținut digital.

În ceea ce privește dispozitivele, Huawei își propune să ofere consumatorilor o experiență inteligentă centrată pe utilizator în toate aspectele vieții lor – ceea ce compania numește o experiență Seamless AI Life – accelerând în mod eficient convergența dintre lumea fizică și cea digitală.

Focus pe transformare digitală pentru a crea valoare nouă pentru clienți:

Huawei își adaptează produsele și portofoliile de produse la diferite scenarii industriale. În același timp, va începe preintegrarea și preverificarea produselor, făcând toate lucrările complexe în prealabil pentru a ușura transformarea digitală pentru clienții și partenerii săi. Cu Huawei Cloud ca fundație, Huawei își propune să ofere „Totul ca serviciu”, transformând infrastructura, tehnologia și expertiza în servicii bazate pe cloud și facilitând migrarea în cloud pentru clienții din diferite industrii.

Huawei construiește, de asemenea, echipe integrate care se concentrează pe industrii specifice, aducând un grup specializat de experți mai aproape de provocările de afaceri ale clienților și încorporând mai strâns resursele orizontale, adică produsele și capacitățile partenerilor. Scopul este de a oferi soluții de transformare digitală direcționate pentru fiecare industrie și de a răspunde mai rapid nevoilor clienților.

Optimizarea alimentării cu energie și a consumului cu ajutorul tehnologiei digitale pentru a permite dezvoltarea cu emisii scăzute de carbon:

Huawei redefinește sectorul fotovoltaic cu AI, cloud și alte capabilități pentru a stimula generarea de energie regenerabilă și dezvoltă, de asemenea, soluții la nivel de sistem cu emisii scăzute de carbon pentru infrastructura TIC ecologică, concentrându-se pe stațiile de bază și centrele de date fără fir.

În continuare, Huawei ia măsuri active pentru a-și spori reziliența în afaceri și pentru a asigura o dezvoltare constantă. „Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm mai strâns cu clienții și partenerii noștri pentru a construi o lume inteligentă mai ecologică”, a spus Ken Hu.

Pe lângă strategia sa de inovare, Huawei și-a împărtășit și viziunea de anvergură pentru viitor și o parte din explorarea pe care o face pentru a ajunge acolo. În discursul său , Dr. Zhou Hong, președintele Institutului de Cercetare Strategică al Huawei, a spus că „tot ceea ce ne imaginăm astăzi este foarte probabil să fie prea conservator – prea puțin – pentru mâine. Trebuie să întâmpinăm viitorul cu ipoteze îndrăznețe și o viziune curajoasă, în timp ce ne concentrăm eforturile să depășim blocajele din teorie și tehnologie. Aceasta este singura cale de urmat.”

În discursul său, Dr. Zhou a subliniat zece provocări pe care Huawei speră să le abordeze în continuare.

Două întrebări științifice:

  • Cum percep tehnologiile lumea și cum putem construi modele care să învețe tehnologiile cum să înțeleagă lumea?
  • Cum putem înțelege mai bine mecanismele fiziologice ale corpului uman, inclusiv modul în care funcționează cele opt sisteme ale corpului, precum și intenția și inteligența umană?

Opt provocări tehnologice:

  • Noi capabilități de detectare și control, de exemplu, interfețe creier-calculator, interfețe mușchi-calculator, afișaje 3D, atingere virtuală, miros virtual și gust virtual
  • Monitorizare discretă a tensiunii arteriale, a zahărului din sânge și a inimii în timp real și descoperiri asistate de IA în produse chimice farmaceutice, biofarmaceutice și vaccinuri
  • Software centrat pe aplicații, eficient, automatizat și inteligent pentru o valoare mai mare și o experiență mai bună
  • Atingerea și ocolirea limitei lui Shannon pentru a permite conectivitate eficientă și de înaltă performanță atât la nivel regional, cât și la nivel global
  • Modele de calcul adaptive și eficiente, arhitecturi non-Von Neumann, componente neconvenționale și AI explicabilă și depanabilă
  • Inventarea de noi molecule, catalizatori și componente cu calcul inteligent
  • Dezvoltarea de noi procese care depășesc CMOS, costă mai puțin și sunt mai eficiente
  • Conversia și stocarea energiei sigure și eficiente, precum și servicii la cerere

Huawei Global Analyst Summit a avut loc pentru prima dată în 2004 și a continuat anual timp de 19 ani. Evenimentul din acest an are loc în perioada 26 – 27 aprilie și include o gamă largă de sesiuni de lucru pe diferite aspecte ale afacerii Huawei.

 Huawei este un important furnizor global de infrastructură de tehnologie a informațiilor și comunicațiilor (TIC) și dispozitive inteligente. Compania are 194.000 de angajați și operează în peste 170 de țări și regiuni. Fondată în 1987, Huawei este o companie privată deținută integral de angajații săi. Cu soluții integrate în patru domenii cheie – rețele de telecomunicații, IT, dispozitive inteligente și servicii cloud – s-au angajat să aducă tehnologia digitală fiecărei persoane, locuințe și organizații pentru o lume inteligentă, complet conectată.

Portofoliul complet de produse, soluții și servicii Huawei este competitiv și sigur. Prin colaborarea deschisă cu partenerii ecosistemului, creează valoare de durată pentru clienți, fac eforturi pentru a oferi oportunități oamenilor, pentru a îmbogăți viața de acasă și pentru a inspira inovație în organizațiile de toate formele și dimensiunile. La Huawei, inovația se concentrează pe nevoile clienților. Compania investește masiv în cercetarea de bază, concentrându-se pe descoperiri tehnologice care duc lumea înainte. Pentru mai multe informații, vizitați Huawei online pe www.huawei.com sau urmăriți-ne pe:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/HuaweiEUNews

http://www.facebook.com/HuaweiRO

http://www.youtube.com/Huawei

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post SPOTAWHEEL, CEA MAI NOUĂ PLATFORMĂ DE MAȘINI SECOND-HAND, S-A LANSAT ASTĂZI ÎN ROMÂNIA ȘI ESTE GATA SĂ IA CU ASALT PIAȚA AUTO LOCALĂ
Next post Samsung Electronics lansează campania #YouMake și introduce personalizarea și conectivitatea în viața de zi cu zi