Venim din Nigeria, iar zborul este extenuant, cu multe escale si nenumarate ore de zbor. Africa a fost o experienta, dar ne este tare dor de tara. Daca la aeroport ne-au adus prietenii nostri am avut grija sa asiguram si drumul de la Bucuresti la Cluj. Va dati seama ca am plecat din frumosul nostru Ardeal in tara in care se pot praji oua sau coace painea in nisip. In lumea aceea simpla, ne-au lipsit terasele linistitoare din oras, cu lumanari parfumate puse pe mese, cu fetele frumoase si cuminti care trec grabite, cu oamenii ce vorbesc cu glas domol.

Ajungem tarziu. La ora aceea aproape toti oamenii dorm, numai soferul care va veni cu masina inchiriata de la Premierrentacar.ro a dormit ziua, sa fie odihnit si sa ne poata duce a acasa. Ne-am gandit de cand eram in Africa la cea mai eficienta solutie si am decis sa inchiriem masini cu sofer pentru tot grupul.

Da, de departe este cel mai bine sa recurgem la acesta solutie, deoarece:

-ne dorim maximum de confort, siguranta bagajelor, un sofer cu experienta si o masina in stare perfecta de functionare, iar firma Premierrentacar.ro le garanteaza pe toate. Nu ne-am repezit sa alegem firma, pana nu am citit tot ce s-a scris despre ea pe internet. Clientii sunt 100% multumiti si am gasit cuvinte de multumire si de recunostinta si in limba engleza, fapt care demonstreaza ca exista clienti si din strainatate.

-vrem o masina incapatoare cu destul loc pentru bagaje si cu aer conditionat, fiindca pana la Cluj este drum lung. Daca am lua trenul sau autobuzul nu ar fi acelasi lucru. Probabil am plati in plus pentru bagaje, plus ca ar trebui sa stam cu ochii pe ele. Nu vreau sa insinuez nimic, ci doresc sa va spun ca am fost martora la un incident, cand un microbuz a ajuns la ultima statie. O doamna a coborat si s-a dus in spate sa isi ia bagajul, dar a inceput sa tipe. A avut un soc descoperind ca altcineva, care coborase mai devreme ii luase bagajul si cobarase cu el, lasandu-i in loc alta geanta. Ca in orice situatie, cand lumea simte nevoia sa se pozitionaze de o parte sau de alta a dramei cuiva, unii au inceput sa o condamne, ca tipa si strica linistea celor din jur, altii sa se certe cu soferul. Peste 10 minute insa, a sosit cu un taxi doamna care luase alt bagaj si lucrurile s-au mai calmat putin. Cu masina inchiriata lucrurile nu s-ar petrece niciodata in acest mod.

-dorim o masina curata, perfect curata, sa nu ne fie frica sa atingem ceva sau sa ne asezam pe scaune. Din pacate, cu mijloacele de transport in comun mi s-a intamplat asta. Tapiteria era atat de murdara, incat m-am asezat cu retinere.
Tot timpul cat am stat cuminte pe scaun m-am gandit ce murdar si patat este si am simtit nevoia sa ajung cat mai repede acasa, sa imi dau hainele jos si sa ma spal. Toti clientii vorbesc cu placere despre masinile curate ale firmei prezentate mai sus.

-inchiriind masina cu sofer cu tot, acesta va tine cont de dorintele noastre legate de oprire in anumite locuri, unde se poate, de dat drumul la muzica sau de opritul acesteia, in sfarsit ne va asigura tot confortul.
Niciunul dintre noi nu ar fi in stare sa mai conduca dupa un drum atat de lung. Taximetristii se poarta de parca ar fi masinile lor. Am suportat acest tratament din partea lor de multe ori. Unii, chiar si acum, cand se stie ca este interzis fumatul in masina cu care se transporta persoane, fumau cu geamul deschis si conduceau numai cu o mana.

Muzica era data la maximum si nu m-a intrebat daca imi place sau nu.
Normele elementare de bun simt impun taximetristului sa ceara parerea clientului care plateste cursa, daca doreste muzica sau nu, fiindca acesta se poate simti rau sau poate veni chiar de la spital.

Multi soferi, exceptandu-i pe cei de la Premierrentacar.ro nu inteleg ca salariile lor depin de solicitari, de aceea isi impun cu grasolanie propriile reguli.
Cand va intoarceti de departe la Otopeni si dupa un zbor epuizant doriti sa fiti dusi in liniste si confortabil acasa, alegeti solutia noastra si nu veti regreta!