București, 7 iulie 2023 – OPPO, brandul global de tehnologie, sărbătorește trei ani de la intrarea pe piața din România, având în prezent, o notorietate de peste 70% în rândul populației. În primele luni ale acestui an, OPPO a lansat pe piața locală 3 noi modele de smartphone-uri, 2 tipuri de căști wireless și o tabletă, extinzând portofoliul de produse astfel încât să răspundă tuturor cerințelor utilizatorilor români.
„Anul acesta ne-am concentrat pe extinderea portofoliului pentru a acoperi cele mai solicitate categorii de produse din piață, iar până la finalul anului vom continua să adăugăm noi modele din cunoscuta gamă Reno, precum și produse de volum din seria A”, a declarat Yang Shaohua, General Manager OPPO România.
În primul trimestru al acestui an, OPPO a lansat pe piața locală primul smartphone pliabil din portofoliul său disponibil la nivel european. Stocurile pentru OPPO Find N2 Flip s-au epuizat în prima lună după disponibilitatea în magazine, susținute și de creșterea notorietății brandului. OPPO Find N2 Flip este primul produs din portofoliul OPPO care beneficiază de patru ani de actualizări majore pentru sistemul de operare – ColorOS și 5 ani de actualizări de securitate.
În același timp, în segmentul produselor de volum, modelul OPPO A98 5G, lansat la finalul lunii mai, a înregistrat performanțe record, devenind cel mai bine vândut model OPPO din categoria sa de preț. OPPO A98 5G este primul telefon din gama medie de preț care este dotat cu cameră foto cu microscop, aceasta fiind întâlnită doar la modelele high-end ale producătorului. Mai mult, telefonul împrumută și alte performanțe de la modelele vârf de gamă, precum bateria de 5.000 de mAh cu tehnologie SUPERVOOCTM de 67W. În plus, OPPO A98 5G vine cu funcția Batery Health Engine care protejează durata de viață a bateriei pentru a asigura o utilizare mai îndelungată. Ecranul cu frecvență de 120 Hz, tehnologia RAM Expansion și sistemul de operare ColorOS 13 transformă A98 5G într-un telefon care oferă o experiență de utilizare fluidă.
Din perspectiva notorietății brandului, datele OPPO arată că în prezent, 2 din 3 consumatori din România au auzit deja despre brand și sunt familiari cu colaborările globale ale companiei, cum ar fi cele cu UEFA Champions League sau turneele de tenis Roland Garros și Wimbledon. Aceste campanii au fost comunicate la nivel local sub sloganul “Inspiration Ahead”, însoțite de lideri de opinie precum Ilie Dumitrescu. Succesul și interesul românilor față de aceste campanii a determinat decizia brandului OPPO de a continua implementarea la nivel local a parteneriatelor strategice de comunicare ale grupului.
„Piețele europene, inclusiv România, sunt importante pentru OPPO, iar compania are planuri ambițioase, pe termen lung fiindcă suntem aici pentru a rămâne! Chiar dacă mediul extern al industriei smartphone-urilor este provocator, rămânem activi și operaționali, continuând să fim tot mai aproape de consumatorii noștri și să le oferim cea mai bună experiență de produse și tehnologie”, a declarat Yang Shaohua.
De asemenea, la nivel local, compania are în plan participarea la evenimentele majore de cumpărături din acest an, cum ar fi “Back to school”, Black Friday sau campaniile de Crăciun, și intenționează chiar să deschidă canale proprii de vânzare până la finalul anului.