Botezurile sunt un prilej de reala bucurie, pentru proaspetii parinti – acestia vor organiza, practic, prima petrecere din viata copilului, care este reprezentata de crestinarea celui mic. Un astfel de eveniment necesita o organizare bine pusa la punct, daca va doriti sa fie unul de neuitat. Daca vreti sa organizati, pe cont propriu, toate cele necesare, cu siguranta ati luat aceasta decizie in cunostinta de cauza, dar in cazul in care nu aveti timp sa va ocupati de acest aspect, atunci recomandarea mea este sa apelati la sfaturile / serviciile de organizare ale unei echipe cu experienta in acest domeniu. Daca sunteti din capitala si sunteti in cautarea celui mai bun salon botez Bucuresti, atunci Princess Ballroom & Events este alegerea ideala pentru voi!

Ce ii recomanda pe cei de la Princess Ballroom & Events? In primul rand, experienta lor de peste 20 de ani in domeniul organizarilor de evenimente! Faptul ca au rezistat pe piata atat de mult timp, indica faptul ca sunt foarte apreciati si au fost recomandati de catre clientii multumiti, de-a lungul timpului. Mai mult decat atat, acestia va pun la dispozitie trei saloane de capacitate diferite, astfel incat sa il alegeti pec el potrivit voua, in functie de numarul de invitati pe care il aveti la botez. Astfel, aveti la dispozitie salon Crystal (capacitate maxima 150 de persoane), salon Majestic (capacitate maxima 200 de persoane) si salon Princess (capacitate maxima 500 de persoane).

Alegerea locatiei unde se va desfasura petrecerea de dupa botezul propriu zis este foarte importanta si trebuie facuta din timp. Rezervarea localului trebuie facuta cu cateva luni inainte de data stabilita, ca sa fii sigur/a ca este disponibil in ziua aleasa. Princess Ballroom & Events vine in ajutorul vostru si cu consultant gratuita, in cazul in care nu stiti ce sa alegeti sau de unde sa incepeti pregatirile. Daca alegeti Princess Ballroom, cu siguranta la finalul evenimentului calculele financiare vor fi in favoarea voastra, deoarece acestia nu percep taxa pentru ospatari si va ofera foarte multe beneficii. Contactati-i chiar azi daca vreti sa va organizeze botezul celui mic.

Vrei sa stii de ce alte avantaje mai poti avea parte, daca apelezi la echipa Princess Ballroom? Lista este destul de generoasa si merita trecuta in revista:

1) Fara taxa de 10% pentru ospatari, plus bucatarie proprie;
2) Gratuit sampanie, piscoturi la primire si tort cu artificii;
3) Gratuit melanj crocant si camera pentru copil (garderoba);
4) Gratuit aranjamente florale pentru mese si interior, plus toate aranjamentele salonului;
5) Gratuit toate aranjamentele pentru scaune, plus place card pentru invitati;
6) Gratuit cutia de dar si aranjarea mesei principale (miri si nasi);
7) Locuri de parcare si ospatari pe toata durata evenimentului;
8) Gratuit consultanta de organizare si avans negociabil pentru eveniment;
9) Te ajuta sa gasesti DJ si sonorizare, plus sa gasesti formatie cu muzica live;
10) Te ajuta sa gasesti fotograf si cameraman, plus cazare pentru invitati.

Dupa cum puteti observa, lista de avantaje este destul de generoasa – optati pentru pachetul all inclusive de servicii, ca sa aveti parte de toate! Iar petrecerea de botez a copilului va fi una despre care vor vorbi toti invitatii. Cu ajutorul celor de la Princess Ballrom & Events o sa aveti parte de un eveniment ca de poveste, cu o ambiata placuta si eleganta si cu mancare gustoasa si savuroasa. Acestia sunt atenti la cele mai mici detalii, astfel incat rezultatul final sa fie unul perfect. Princess Ballroom a dat dovada de intelegere fata de clienti si ii ajuta cu sfaturi, idei si consultant gratuita, pentru a le oferi, de fiecare data, tot ce este mai bun.

Puteti opta si pentru o petrecere tematica, dar nu uitati sa transmiteti aceasta dorinta a voastra si organizatorilor. In orice caz, Princess Ballroom este o alegere buna! Mai mult decat atat, beneficiezi chiar si de reducere, pentru evenimentele organizate duminica si in timpul saptamanii, iar toate preturile care se discuta vor ramane neschimbate, accentul punandu-se pe transparenta totala in relatia organizator / client. Aflati mult mai multe detalii la ei pe site sau prin intermediu telefonic. Comunicarea directa si deschisa este primul pas catre un botez reusit, asadar nu excludeti acest pas, din intreg procesul de organizare.

Pentru a capta si a pastra amintirea botezului copilului tau, nu uita de serviciile unui fotograf profesionist (musai) – acesta este singurul care poate sa surprinda in fotografii cele mai importante momente, sa le capteze esenta si sa le transpuna in format printat, pe care ulterior le va lega intr-un album foto profesional. In acest fel, voi si invitatii vostri veti putea sa rememorati acea clipa, ori de cate ori va veti reintalni. Iar in astfel de momente, vreti ca pozele sa fie clare, expresive si in culori vii, ca sa va faca sa resimtiti emotiile acelui eveniment, care a avut loc in vietile tuturor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post AMD oferă jocuri gratuite pentru cei care achiziționează plăci video Radeon sau procesoare Ryzen participante la promoție
Next post BenQ anunţă EX2780Q, un monitor perfect pentru pasionatul de jocuri