Marcă prêt-à-porter fondată în 1996, LuluCastagnette a devenit o marcă « lifestyle » care creează un univers complet pentru Femeii, (prêt-à-porter și acesorii), Copii(prêt-à-porter și acesorii), Frumusețe, Parfumuri, și pentru Casă.

LuluCastagnette este un brand puternic, loial valorilor sale: nonconformism, prospețime, modernism, umor, feminitate și delicatețe. Brandul este susținut de un număr de 30 de parteneri acreditați și a avut o cifră de afaceri globală în retail de 45 miloane de euro in 2013.

LuluCastagnette este distribuită prin multiple canale, la nivel internațional și în principal în Europa, Rusia și țările Europei de Est.

Colaborarea dintre LuluCastagnette și Cache Cache

Cache Cache și celebra casă de modă pariziană LuluCastagnette au anunțat semnarea unui contract de colaborare în exclusivitate pentru gama feminină prêt-à-porter. Începând cu 19 mai, în jur de 30 de modele ale mărcii LuluCastagnette (tricouri, pantaloni, rochii, fuste, pantaloni scurți,…) vor fi disponibile în magazinele Cache Cache din România și pe site-ul www.cache-cache.ro.

Prima colecție estivală vă propune ținute casual, pline de prospețime, în tonuri pastel, corai, verde, potrivite atât pentru plajă cât și pentru oraș!

Această colaborare reflectă dorința celor doi parteneri de a construi o relație de lungă durată.

Acest parteneriat devine astfel povestea întâlnirii dintre Cache Cache, partea istorică a Grupului Beaumanoir, un nume important în moda feminină prêt-à-porter în Franța și la nivel internațional și marca LuluCastagnette care sărbătorește anul acesta 18 ani.

Reunite în jurul valorilor comune de a fi receptive, dinamice și moderne, pentru a oferi o linie accesibilă femeilor, cele două mărci semnează o colecție în pas cu moda și efervescentă pentru toate femeile a căror plăcere este să se reinventeze în fiecare zi.

« LuluCastagnette este o marcă istorică care a cucerit cu repeziciune inimile tinerelor femei. Este dar firesc ca aceasta să se îndrepte către Cache Cache pentru a realiza colecții prêt-à-porter pentru femei și de a le comercializa în cele 1500 de puncte de vânzare », declară Charles Lahmi, fondatorul mărcii LuluCastagnette.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post Archos și Qustodio lansează ARCHOS Junior, gama de dispozitive care asigură siguranța copiilor în mediul online
Next post Redescoperă frumuseţea lucrurilor mărunte şi magia copilăriei !